Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst - Oosterhout op 1 november 2018 interview

7.5

Sommige medewerkers komen bepaalde afspraken niet na. Mijn man staat bijvoorbeeld op dieet en soms krijgt hij iets wat hij niet mag. Nu blijkt het zo te zijn dat bepaalde medewerkers niet op de hoogte zijn van het feit dat hij op dieet is. Ik vind dat dat beter gecommuniceerd moet worden. Ik vind dat ze veel met mijn man doen en dat ze goed naar hem luisteren. Zo gaan ze bijvoorbeeld met hem wandelen, zodat hij toch nog buiten komt. Mijn man heeft hier een eigen kamer met badkamer en een klein keukentje. Hij krijgt eten van een servicepunt. Mijn man vindt het eten niet veel soeps en ik vind het erg flauw. Mijn man verblijft hier tijdelijk, want ze gaan verhuizen naar een nieuwbouw huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.