Waardering van Mijzo, Verpleeghuis de Riethorst - Geertruidenberg op 23 november 2017 interview

6.2

Ze proberen mijn schoonvader zo veel mogelijk op zijn kamer te laten zitten. Hij wil dat niet en zit nu veel op de gang. De huiskamer vind ik niet gemoedelijk. Er is geen tijd voor een gezellig kopje koffie. Mijn schoonvader wordt soms niet geschoren. Ik heb speciale shampoo voor hem gekocht, maar dat wordt volgens mij niet gebruikt. Als mijn schoonvader niet mee wil werken, dan mis ik de overredingskracht van de medewerkers. Mijn schoonvader zit op de tweede verdieping. Hij durft de lift niet in en de trap kan hij niet meer af. Hij komt dus helemaal niet meer buiten. Dat vind ik heel erg. Alle vrijwilligers zijn weg bezuinigd en aan activiteiten wordt weinig gedaan. Er wordt niet veel georganiseerd. Mijn schoonvader zit tijdelijk in dit huis, omdat de Riethorst nieuw wordt gebouwd. Veel personeel moest weg omdat ze niet aan de opleidingseisen voldeden. Er werken hier veel verpleegkundigen en dat snap ik niet zo goed. De verzorgenden zijn er bijna allemaal uit. De verpleegkundigen moeten veel taken doen, die volgens mij niet onder hun takenpakket vallen. Nu zijn er veel nieuwe gezichten en dat is niet bevorderlijk voor mijn schoonvader vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Verpleeghuis de Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.