Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

De accommodatie is mooi en alles wat er nodig is, dat heb ik. Het eten is prima en ziet er verzorgd uit. Er zijn hier in huis voldoende activiteiten. De accommodatie is goed en alles ziet er fris en schoon uit. Er wordt altijd naar mij geluisterd, ook als iets nodig heb. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen en het personeel is goed op tijd. Ook als ik bel, dan heb ik direct contact via de intercom. De kwaliteit van leven past bij mij. De omgang met de medewerkers is super; ze zijn beleefd en ik krijg genoeg aandacht. De deskundigheid van de verpleging is prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.