Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

De accommodatie is prima. Ook mijn appartement is uitstekend en ik heb een mooi uitzicht. Ik eet graag in het restaurant en het eten is lekker en smakelijk. Alles ziet er fris en schoon uit. Voor mij zijn er genoeg voorzieningen. Ook zijn er hier in huis heel veel activiteiten. Zelf doe ik daar niet aan mee, want ik kan mezelf goed vermaken. De omgang met de medewerkers is fijn; ze zijn vriendelijk en helpen mij goed. De verpleging is heel deskundig; alleen is er wat weinig personeel. De kwaliteit van leven past bij mij. Er wordt prima naar mij geluisterd en het is fijn dat er ook regelmatig tijd is voor een praatje. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Ik kan gelukkig nog veel zelf beslissen en dat is fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.