Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

7.3

De kwaliteit van leven past bij mij. Ik vind wel dat er wat weinig personeel is. De omgang met de medewerkers is soms prima en soms niet. Maar ze zijn wel vriendelijk. De verpleging is fijn en men is zeer deskundig. Soms wordt er wel eens iets vergeten, maar dat houd ik zelf goed in de gaten. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Er wordt prima gecommuniceerd en alle zaken worden aan elkaar doorgegeven. De accommodatie is prettig en alles ziet er fris en netjes uit. Ook mijn appartement is mooi. Het eten kan wel wat beter. Er wordt niet zo geweldig naar mij geluisterd en men vergeet soms wat ik gevraagd heb. Toch heb ik hier wel naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.