Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

8.5

De verpleging is hier prima. Ik heb gelukkig niet zoveel zorg nodig, alleen worden mijn steunkousen aangetrokken. De omgang met de medewerkers is bijzonder. Ik krijg genoeg aandacht en ze zijn heel aardig. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Ik ben een tevreden mens. Het personeel i s redelijk op tijd en als ik bel, dan zijn ze er direct. De accommodatie is top, daar ben ik heel tevreden over. Ook mijn appartement is mooi. Alles ziet er fris en schoon uit. Het eten kan wel wat beter. Er zit vrij weinig smaak aan en de groente is niet aangemaakt; het komt zo uit het water. De kwaliteit van leven past bij mij. Er wordt altijd naar mij geluisterd, ook als er iets moet gebeuren of gerepareerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.