Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

8.5

Ik ben een tevreden mens en ik heb het hier prima naar mijn zin. De kwaliteit van leven past bij mij. De accommodatie is royaal en ziet er prima uit. Er zijn voldoende voorzieningen voor mij. Mijn kamer is mooi en er wordt goed schoongemaakt. Alles ziet er fris en netjes uit. Er zijn hier in huis genoeg activiteiten. Het eten is lekker. Je kunt kiezen uit twee menu's via een formulier. Ik word altijd gezien en gehoord en er wordt geluisterd naar mij. Als ik naar de dokter moet, dan wordt dat geregeld. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Ik krijg op tijd mijn medicijnen en ik word op tijd gedoucht. De verpleging is deskundig en helpen mij heel prettig. De omgang met de medewerkers is perfect; ze zijn vriendelijk en zeggen goedemorgen en goedemiddag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.