Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

9.2

Ik ben heel tevreden over de verpleging; ze zijn heel deskundig en helpen mij goed. De omgang met de medewerkers is fijn. Ik krijg wel aandacht, maar ze hebben wel wat weinig tijd omdat ze het heel druk hebben. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Meestal zijn de medewerkers op tijd en ze zijn ook goed bereikbaar. Ook als ik bel via de intercom, dan heb ik contact en als het wat later wordt, dan wordt het gemeld. De accommodatie is fantastisch. Alles ziet er zo netjes uit: ik woon in een villa. Mijn kamer is heel mooi en alles is schoon en fris. Het eten is lekker; je kunt kiezen uit menu's. De kwaliteit van leven past goed bij mij. Er wordt goed naar mij geluisterd door het personeel en als ik een vraag of een verzoek heb, dan wordt het geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.