Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

7.0

Ik kan het goed vinden met de medewerkers; ik krijg voldoende aandacht en ik wordt altijd geholpen. De accommodatie kan beter. Er zijn maar 2 liften, waarvan de ene heel klein is. Het appartement gaat wel; ik vind het moeilijk in te richten. Wel ziet alles er schoon en fris uit. Ik mis een bad, want dat had ik ook in mijn eigen huis. Het eten vind ik slecht en niet op smaak. Er wordt niet altijd naar mij geluisterd en op mij gereageerd, dan kan stukken beter. De kwaliteit van leven past bij mij. De verpleging is fijn en men is zeer deskundig in hun vak. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.