Mijzo - Slotjesveste

Van Oldeneellaan 30 4902 ZC Oosterhout
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Slotjesveste - Oosterhout op 8 juni 2016

Botbreuken

Slotjesveste heeft 6 weken mijn moeder gehuisvest en behandeld, die na een val een gebroken bovenarm opliep en met haar Alzheimer niet meer naar huis kon. Er is alles gedaan om haar op haar gemak te stellen en haar veiligheid te garanderen. Dit onder andere door een sensor te plaatsen. Ik heb de medewerkers ervaren als liefdevol, geduldig en stimulerend. Mijn moeder en wij als familie hebben het verblijf als heel prettig en open ervaren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Mijzo - Slotjesveste - Oosterhout

Ontzettend bedankt voor uw reactie en tevredenheid. Het is altijd waardevol om ervaringen terug te horen. Onze zorgprofessionals doen hun uiterste best om mensen zo goed mogelijk te behandelen. Hartelijk dank voor het delen, dat stellen we erg op prijs. Een warme groet, De Riethorst Stromenland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.