Waardering van De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum De Dotter - Hank op 19 juni 2016

erg vriendelijk personeel en zeer betrokken met de bewoners. mijn vader heeft er zijn laatste 1,5 jaar zeer fijn doorgebracht en is tot zijn laatste dag zeer liefdevol behandeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum De Dotter - Hank

Wat mooi om uw reactie te lezen. We proberen mensen in hun laatste levensfase zo goed mogelijk te ondersteunen, met liefde en aandacht. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, dat doet ons goed. We geven uw reactie door aan de zorgprofessionals. Met vriendelijke groet, De Riethorst Stromenland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum De Dotter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.