Waardering van Mijzo, Woonzorgcentrum Mauritsstaete - Geertruidenberg op 1 december 2020 interview

8.5

Als er iets is of ik heb een vraag, dan komen de verzorgenden mij meteen helpen. Ik vind dat ze echt naar ons luisteren. Als ik ze bel, dan komen ze meteen. De verzorgenden staan altijd voor ons klaar. Als ze niet meteen kunnen komen, dan zeggen ze dat even. Ik vind deze samenwerking heel erg goed. Ik vind dat wij goed verzorgd worden. Wij hebben een mooi en ruim appartement. Wij kijken uit op het plantsoen. Het gebouw is ruim opgezet. Het ziet er van binnen ook keurig uit. Er worden nog steeds verschillende activiteiten georganiseerd. Ik doe graag mee met kleuren, jeu de boules en ik werk mee met een maandblad. Het enige minpuntje vinden wij het eten. Dat vinden wij niet zo lekker. De soep die ze zelf in het huis maken, vinden wij wel fantastisch. De verzorgenden doen het allemaal heel goed. Wij vinden ze allemaal vrolijk en gezellig. Wij maken ook altijd een gezellig praatje met ze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Woonzorgcentrum Mauritsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.