Waardering van Mijzo, Woonzorgcentrum Mauritsstaete - Geertruidenberg op 1 december 2020 interview

De verzorgenden komen de afspraken altijd goed na. Ik vind dat ze mij heel erg goed verzorgen en ze houden mij ook goed in de gaten. Als het nodig, dan schakelen ze in overleg met mij een arts in. Ik vind het fijn dat ze geregeld even langskomen om te kijken hoe het met mij gaat. Ik kan buitengewoon goed met de verzorgenden opschieten. Als ik ze nodig heb, dan word ik snel geholpen. Het gebouw ziet er van binnen netjes en schoon uit. Ik heb een prachtig appartement. Ze maken mijn appartement wekelijks ook goed schoon. In de omgeving buiten kan ik fijn rondrijden met mijn scootmobiel. Er is een binnentuin waar ik graag ga zitten. De verzorgenden komen mij daar ook koffie brengen. Dat vind ik gezellig. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd. Ik vind het soms leuk om met de activiteiten mee te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Woonzorgcentrum Mauritsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.