Waardering van Mijzo, Woonzorgcentrum Mauritsstaete - Geertruidenberg op 1 december 2020 interview

Het gebouw staat in een mooie groene omgeving. Ik heb een ruim appartement met een groot balkon. Ik vind mijn appartement heel erg goed. Iedere dag komen de verzorgenden mij ophalen voor het middageten in het atrium. Wij moeten daar nu ver uit elkaar zitten en dat vind ik niet zo gezellig. De verzorgenden komen mij bijna altijd op de afgesproken tijd helpen. Ze helpen mij overal bij. Ik vind dat heel goed gaan. Als ik de verzorgenden nodig heb, dan kan ik ze altijd bellen. Ze komen mij dan zo snel mogelijk helpen. De meeste verzorgenden ken ik heel erg goed en spreken mij ook op de juiste manier aan. Ik vind ze allemaal aardig en vriendelijk. Ik kan altijd aangeven wat ik graag wil. Ik vind dat ik hier de juiste zorg krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Woonzorgcentrum Mauritsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.