Waardering van De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum Mauritsstaete - Geertruidenberg op 3 oktober 2018 interview

8.8

Ik ben hier samen met mijn zuster. De omgang met de medewerkers is perfect. Ze doen alles voor mij; het is een heel goed team. De kwaliteit van leven past bij mij. Er wordt goed naar mij geluisterd en als ik iets nodig heb, dan wordt dat gedaan. De accommodatie is mooi; ook ons appartement is heel prettig. Alles ziet er fris en schoon uit. Het eten vind ik slecht. Soms is het niet gaar. Het verplegend personeel is deskundig en ik word prima geholpen. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. De medewerkers komen lekker op tijd en als je ze nodig hebt, dan zijn ze er direct. Er zijn hier in huis genoeg activiteiten, zoals muziek. Ik heb het hier prima naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum Mauritsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.