Waardering van De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum Mauritsstaete - Geertruidenberg op 3 oktober 2018 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een heel mooi appartement met een aparte slaapkamer en eigen douche en toilet. Eén keer per week komen ze schoonmaken en dat gaat naar mijn zin, alles ziet er netjes schoon uit hier. Ik krijg hulp twee keer per week bij het douchen en dat gaat zoals ik dat graag heb. Er is aandacht voor mij en de zusters zijn heel zorgzaam. Ik heb geen problemen met het personeel, iedereen is even aardig. Ze doen alles voor mij, ook als ik het niet vraag. Soms worden er wel eens dingetjes vergeten, maar dan bel ik ervoor en dan komt het alsnog in orde. Ik ben al heel erg gewend hier en voel mezelf thuis. Het eten is heerlijk vind ik en de soep is het lekkerste. De hele dag door krijg ik drankjes gebracht en zoals het in de zomer zo warm was, dan krijgen we ook geregeld een ijsje. Ik word heel goed verzorgd hier. Ik ben gewoon helemaal tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum Mauritsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.