Waardering van De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum Mauritsstaete - Geertruidenberg op 3 oktober 2018 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Mijn woonruimte is ruim genoeg, schoon genoeg. Ik kan goed met de rollator goed uit de weg. Ik heb het leuk in kunnen richten, het is helemaal naar mijn zin. Alle medewerkers zijn vriendelijk. Een enkele is wat kortaf maar met de meeste heb ik een goed contact. Het personeel is kundig in het werk dat er gedaan moet worden. Het zorgplan wordt goed nageleefd, daar heb ik geen klachten over. De ene zuster heeft meer tijd dan de ander, maar er is altijd een luisterend oor. Het was voor mij een goede keus om hier te komen wonen, de sfeer is prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Woonzorgcentrum Mauritsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.