Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia - Almkerk op 5 oktober 2018 interview

De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen en het personeel is lekker op tijd om mij te helpen. De accommodatie is heel mooi; ook mijn kamer is prima. De schoonmaak kan wel wat beter; daar krijgen ze te weinig tijd voor. Er wordt altijd naar mij geluisterd, maar soms vergeet men wel eens iets wat ik heb gevraagd. Het eten kan beter en soms vind ik het verschrikkelijk. Er wordt wel regelmatig zelf gekookt en dan is het lekker. De kwaliteit van leven past bij mij. De omgang met de medewerkers is buitengewoon. Ze zijn heel vriendelijk en helpen mij goed. Wel vind ik het vervelend dat ik soms geholpen word door oproepkrachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.