Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia - Almkerk op 5 oktober 2018 interview

7.8

De verpleging is deskundig en ik word prettig geholpen. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel is heel flexibel. Vanmorgen wilde ik om half negen klaar zijn en dat is ook gebeurd: wassen, aankleden en eten. De accommodatie is prima, ook beneden. Ik ga daar altijd eten en op vrijdag koffiedrinken. Er zijn genoeg activiteiten en ook geregeld uitjes, b.v. naar de Drunense Duinen en Heusden. Ook varen is leuk. Mijn appartement is heel mooi. Het eten wordt steeds beter. De kwaliteit van leven past bij mij. De omgang met de medewerkers kan wel wat beter. Soms gaat dat goed en soms niet. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als ik een vraag heb of een verzoek, dan wordt het geregeld. Ik heb het heel fijn hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.