Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia - Almkerk op 5 oktober 2018 interview

De verpleging is prima en heel deskundig, zoals ze mij helpen. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Ik ben daar heel content mee. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als er iets gebeuren moet, dan wordt het gedaan. De accommodatie is fijn. Ook mijn appartement is prima en ik heb een mooi uitzicht. Er wordt prima schoongemaakt; alles ziet er fris uit. Het eten is redelijk. Er wordt 2 x in de week vers gekookt en dat is lekker. De kwaliteit van leven past bij mij. Ik krijg alles netjes op tijd. De omgang met de medewerkers is prima. Ik heb fijn contact met hen en ze zijn allemaal even aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.