Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia - Almkerk op 5 oktober 2018 interview

9.2

Ik woon hier met mijn vrouw. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel komt lekker op de tijd die er afgesproken is. Ze zijn ook altijd bereikbaar en zelfs in de nacht komen ze wel 3 x kijken. De verpleging is prima en deskundig. De omgang met het personeel is heel erg leuk; ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben 's morgens al om 9 uur kant en klaar en dan heb ik ook al gegeten. De accommodatie is geweldig. Ook de schoonmaak is prima. Het eten wordt steeds beter. Er wordt 3 x per week vers gekookt en wij helpen zelf met groente snijden en aardappels schillen en dat vind ik heel leuk. De kwaliteit van leven past bij mij. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als ik een vraag heb, dan wordt het geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.