Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia - Almkerk op 5 oktober 2018 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Mijn woonruimte vind ik heel goed. De indeling en de ruimte die ik heb is geweldig. Ik heb een aparte slaapkamer en eigen badkamer. Alles wordt ook goed onderhouden. Er loopt hier goed personeel rond, die werken op een kundige manier. Ondanks dat er veel verschillende mensen rondlopen, kan ik wel met iedereen goed opschieten. Ik word met aandacht en aandacht verzorgd. Ik eet de maaltijden samen met de andere bewoners. De maaltijden zijn heel goed, maar ik moet nog steeds wennen dat er weinig zout in zit. En een zoutvaatje staat hier niet op tafel, jammer genoeg niet. Iedere week wordt er wel een leuke activiteit georganiseerd waar ik graag naar toe ga. Ik heb geen behoefte aan andere bezigheden. Ik mag hier doen wat ik zelf graag wil. Het is gezond wonen hier met een mooi park voor de deur. Ik ben heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Antonia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.