Mijzo - De Lemmenskamp

Wethouder de Joodestraat 2 4285 CD Woudrichem
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Lemmenskamp - Woudrichem op 1 november 2017 Interview

Afspraken worden te weinig nagekomen naar mijn idee. Een afspraak bijvoorbeeld over het aantal keren dat mijn moeder wordt begeleid bij het toiletbezoek, wordt vaak niet gehaald. Ik vind dat de medewerkers prima met mij omgaan, maar ik vind dat ze te weinig aandacht en tijd hebben voor mijn moeder. Dat komt naar mijn mening mede door de krapte bij het personeel. Als ik een vraag heb, dan wordt er wel geluisterd, maar dat betekent niet dat er altijd passend wordt gereageerd. Mijn moeder heeft een mooi appartement. Ik vind het echt fantastisch en ruim, maar het voornaamste wat ze er doet is slapen. De inrichting van het gebouw vind ik niet goed. Er is een lange saaie gang, waar de mensen heen en weer lopen. Daar is helemaal geen afleiding en verder worden er weinig activiteiten georganiseerd. Er is weinig vermaak voor de bewoners en er is geen tuin. Dat vind ik slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Lemmenskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.