Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum De Lemmenskamp - Woudrichem op 11 november 2017 interview

7.5

Bij de verzorging voor mijn vader ben ik er niet bij, maar hij ziet er altijd netjes uit. Mijn vader wordt geschoren en hij ruikt lekker. Ze zijn heel lief en zorgzaam voor mijn vader. Wat ik wel heel jammer vind, is dat het allemaal passief is. Mijn vader zit in zijn stoel en kijkt naar de televisie. Ik zou willen dat ze een keer met een groep naar buiten gaan of dat ze samen gaan koken. Er hebben zich dingen voorgedaan, maar dan bellen ze mij gelijk op om te vertellen wat er is gebeurd. Er wordt wel naar mij geluisterd, maar ik vraag mij af of het ook landt binnen de organisatie als geheel. Als ik verder een gesprek heb op een bepaald tijdstip, dan is het ook stipt op dat tijdstip. De afspraken worden wel op een zeer korte termijn gemaakt. Dit moet eerder afgestemd worden. Het appartement van mijn vader is super. Het is groot en hij heeft een eigen badkamer, maar ik mis een buitenaccommodatie. Hij zou dan in een tuin kunnen gaan lopen. Mijn moeder hoor ik ook wel eens klagen over dat het niet altijd schoon is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum De Lemmenskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.