Waardering van Mijzo, Zorgcentrum De Lemmenskamp - Woudrichem op 18 oktober 2019 interview

8.2

De afspraken gaan over het algemeen goed. Als mijn contactpersoon op vakantie is, weet ik echter niet op wie ik kan terugvallen. Dat zou wel fijn zijn. Verder vind ik het vervelend dat ik zelf geen contact kan leggen met de arts. Dat moet altijd via de zorg. Ik vind dat omslachtiger. De omgang met mijn vriendin is heel liefdevol en warm. Als ze verdrietig is, dan slaat de zuster even een arm om haar heen. De accommodatie is prima. Op de tafel staan bloemen of een schaal met nepkaarsen. De muren zijn rustig, doordat er maar één schilderij aan hangt. Dat vind ik voor deze cliënten heel goed. De instelling heeft een restaurant, waar dagelijks de warme maaltijd gebruikt wordt. Ook bezoek kan daar iets gaan drinken met bewoners. De instelling staat in een woonwijk met een winkel in de buurt. Mijn vriendin heeft een eigen kamer met haar eigen meubels. Dat geeft een stuk veiligheid. Ook kan zij daar even alleen zijn met haar bezoek. Dat vind ik belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Zorgcentrum De Lemmenskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.