Mijzo - De Lemmenskamp

Wethouder de Joodestraat 2 4285 CD Woudrichem
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Lemmenskamp - Woudrichem op 12 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan je zeggen dat ik het hier goed naar mijn zin heb. De verpleging heeft het hier wel erg druk. Ze hebben daardoor niet altijd tijd om goed naar je te luisteren. Ook de verzorging gaat vaak heel vlug. Maar ze zijn wel heel goed voor mij. Als ik een dokter nodig heb dan vraag ik de verpleging om dat te regelen. Ik heb een hele mooie kamer, mijn kinderen helpen mij deze netjes te houden. Wekelijks wordt alles schoongemaakt, en mijn kinderen doen dat nog extra. Er zijn best veel activiteiten bijvoorbeeld hersengymnastiek en handwerken. Ik woon hier prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Lemmenskamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.