Waardering van Mijzo, Zorgcentrum De Stroming - Waspik op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.8

Er zijn uitzonderlijke afspraken gemaakt over de zorg van mijn man. De invallers zijn daar niet van op de hoogte, waardoor de afspraken nog weleens vergeten worden. Ik ben over de manier van afspraken maken zeer tevreden. De meeste medewerkers gaan op een goede manier met mijn man om. Rusig, duidelijk en ze stellen grenzen als hij zich niet goed gedraagt. Ze zijn vriendelijk, nemen alle tijd en zijn geduldig. Er is een zorgplan opgesteld wat echt aansluit bij mijn man en wat hij prettig vindt. De accommodatie is redelijk nieuw. Mijn man zit op de gesloten afdeling en ik merk dat de deur openen en sluiten een probleem is. Hij zou op afstand bediend kunnen worden, maar regelmatig werkt dat niet. De medewerkers lopen al veel en nu moeten ze elke keer naar de deur toe. Ze gaan hier uit van de mogelijkheden en niet van de onmogelijkheden. Dat vind ik erg belangrijk. Ik vind dat ze mij goed betrekken bij de zorg. Elke beslissing of verandering bespreken ze met mij. Ze overleggen bijvoorbeeld over veranderingen in de medicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Zorgcentrum De Stroming? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.