Mijzo - Goezate

Raadhuislaan 4 4251 VS Werkendam
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Goezate - Werkendam op 10 oktober 2018 Interview

De accommodatie is prima in orde. Als er een probleem is, dan wordt er direct naar gekeken. Onze kamer is mooi. Ik woon hier samen met mijn vrouw. De schoonmaak gaat prima, alleen in de vakanties is het wat minder. De omgang met de medewerkers is goed. Ze zijn vriendelijk naar ons toe en we krijgen voldoende aandacht. Men is altijd aanspreekbaar. Er wordt altijd naar mij geluisterd. Ik kan zelf bepalen wanneer is geholpen wil worden; b.v. de ene morgen om zeven uur en de andere morgen om half acht. De kwaliteit van leven past bij mij. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel komt altijd op tijd, ook als ik bel. Laatst belde ik 's nachts en doen stonden er direct twee zusters aan mijn bed. De verpleging is bijzonder goed; ik word perfect geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Goezate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.