Mijzo - Goezate

Raadhuislaan 4 4251 VS Werkendam
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Goezate - Werkendam op 11 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verplegers zijn zorgzaam en betrokken. Als er iets is dan zijn ze er voor je. Ook regelen ze de dokter als dat nodig is. Ze zijn hier heel goed voor je. Als iets vraagt dan luisteren ze, ze maken ook een praatje met je als je daar om verlegen zit. Ik ben blij dat ik hier ben, ik kan in de nacht niet alleen zijn. Al had ik het liefst in mijn eigen huis gewoond. Maar het kan niet anders. Het is onder de bewoners heel gezellig. Het eten is hier niet lekker, we hebben er veel over geklaagd ze zouden er iets aan doen. Maar die belofte komen ze nog steeds niet na. Er worden veel activiteiten georganiseerd bijvoorbeeld naar de Biesbosch of andere uitjes. De activiteitenverzorger is niet te vervangen zo goed dat zij alles regelt. Mijn kamer is netjes, maar erg klein en ik mis een slaapkamer. Als er iets kapot is op je kamer wordt deze heel snel gerepareerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Goezate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.