Mijzo - Goezate

Raadhuislaan 4 4251 VS Werkendam
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Goezate - Werkendam op 11 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verpleging is goed. Ze gaan op een prettige manier met mij om. Het kan niet beter. Ze staan altijd voor mij klaar als ik ze nodig heb. Luisteren naar mij als ik vragen of verzoeken heb. Als ik iets met ze afspreek dan doen ze dat. Mijn kamer is goed, ik vind het jammer dat ik niet op mijn balkon kan. Wekelijks maken ze mijn kamer schoon. Dat gaat ook goed. Je wordt ouder hier en dat belemmerd in het meedoen aan activiteiten. Ze vragen of je mee gaat, het gebeurd dat ik dan nee zeg. Daar ben ik vrij in. De bingo en het koor zijn mijn favorieten. Over het algemeen is het hier echt goed, behalve het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Goezate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.