Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Goezate - Werkendam op 4 november 2017 interview

Het is een nieuw gebouw. Het voldoet aan de moderne eisen. Het is zo gebouwd dat mensen niet weg kunnen lopen. De vloer is gemaakt in de vorm van een acht, zodat de mensen niet voor een dichte deur komen als ze gaan dwalen. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Die vind ik keurig. Mijn moeder brengt ongeveer de helft van haar tijd door in de gezamenlijke huiskamer. Daar wordt gezamenlijk televisie gekeken en ze worden daar een beetje bezig gehouden. Er wordt daar ook gekookt. Dat vind ik goed, omdat het een thuisgevoel geeft. Het personeel vind ik vriendelijk en professioneel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Goezate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.