Mijzo - Goezate

Raadhuislaan 4 4251 VS Werkendam
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Goezate - Werkendam op 14 oktober 2019 Interview

Ik denk dat de communicatie beter kan. Als er afspraken gemaakt worden wordt er niet altijd teruggekoppeld. Ik kan telefonisch contact krijgen met de contactpersoon van mijn vader. Ik vind dat de medewerkers liefdevol en begripvol met hem omgaan. Ze vragen of hij begrijpt wat ze zeggen. Dat vind ik wel goed. Ik vind dat het gebouw op een goede locatie staat. Mijn vader heeft een kamer met een badkamer. Hij is bijna heel de dag op zijn kamer. Om te eten gaat hij naar de woonkamer. Voor de koffie halen ze hem vaak uit zijn kamer. Mijn vader is erg op zichzelf. Er worden wel activiteiten georganiseerd, maar daar doet hij bijna niet aan mee, omdat hij geen interesse heeft. Er is in het huis een kapper. De huisarts, de tandarts en de fysiotherapeut komen ook in het huis. Het is echt complete zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Goezate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.