Mijzo - Goezate

Raadhuislaan 4 4251 VS Werkendam
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Goezate - Werkendam op 11 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik geef een 10 voor mijn woonruimte, die is groot genoeg en ik kan heel goed met mijn rollator in mijn woonruimte lopen. Ook de medewerkers krijgen een 10 van mij, want ze zijn altijd even goed voor mij. Als ze bij mij binnenkomen zeggen ze mij eerst altijd netjes goedendag en vragen wat ik nodig heb. Ook de medewerkers die het eten en drinken komen brengen zijn altijd even aardig. Er wordt goed geluisterd naar mij en de afspraken worden nagekomen. Om een voorbeeld te geven, als ik vraag of ze een afspraak bij de dokter willen maken, dan schrijven ze dat op en wordt de afspraak gemaakt en dan zorgen ze er ook nog voor dat de afspraak ook mij uitkomt. Over het wonen en de verzorging hier ben ik dus goed tevreden, ze zijn hier goed voor mij en daarom zou ik het aanbevelen om hier te komen wonen. Ik heb het hier goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Goezate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.