Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Goezate - Werkendam op 1 november 2018 interview

5.8

Ik vind dat ze de afspraken niet na komen. Ik had afgelopen week een mdo afspraak en die ging niet door. Een ander hadden ze afgezegd, maar mij niet. Ik kwam dus voor niks. Ik vond het erg raar en ik was er erg boos over. Dit soort dingen gebeuren vaker merk ik. Ik vind dat de zorg beter kan. Ze moeten anders met mijn moeder omgaan. Ik vind dat de aandacht niet eerlijk verdeeld is. De aandacht naar mijn moeder toe is heel wisselend merk ik. Het ene moment krijgt ze heel veel aandacht en het andere moment wordt ze genegeerd. Dat ligt ook aan de medewerker die op dat moment aan het werk is merk ik. Mijn moeder is heel rustig en vraagt zelf geen aandacht en dan krijgt ze die ook vaak niet. Ik vind dat niet goed. Als ik mijn vragen stel en ze weten het antwoord niet, dan wordt dat ter zijde gelegd. Ik krijg dan gewoon weg geen antwoord. Ze komen er later ook niet op terug. Ik vind dat jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcentrum Goezate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.