Mijzo - De Kloosterhoeve

Kloosterweg 1 4941 EG Raamsdonksveer
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Kloosterhoeve - Raamsdonksveer op 9 november 2017 Interview

Er zijn momenteel veel vreemde meisjes aan het werk. Die moet ik vaak herinneren aan de afspraken die wij gemaakt hebben, dat vind ik niet fijn. Ik heb niets tegen die meisjes zelf, ik vind het alleen jammer dat ik dan alles opnieuw uit moet leggen. Ik heb een evv-er en als ik die aanspreek dan krijg ik altijd antwoord. Hij heeft altijd tijd om even met mij te praten, dat vind ik heel belangrijk. De zorg die mijn partner krijgt vind ik gewoon goed. Buiten de zorg om krijgt hij ook wel eens wat extra aandacht. Ik vind het jammer dat er zo weinig personeel is want ze komen echt tekort nu. De kamer van mijn partner vind ik geweldig. Hij heeft een slaapkamer, een huiskamer, een mooie badkamer en een keukentje. Als mijn partner ziek is dan mag ik altijd blijven slapen, dat vind ik een hele geruststelling want dan ben ik erbij. In de tuin kan je mooi wandelen, je kunt de polder in en het winkelcentrum is lekker dichtbij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Kloosterhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.