Mijzo - De Kloosterhoeve

Kloosterweg 1 4941 EG Raamsdonksveer
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Kloosterhoeve - Raamsdonksveer op 2 november 2017 Interview

Het gebouw ligt in een mooie omgeving maar vrij geïsoleerd van de bewoonde wereld. Dat vind ik een minpunt. Er is een restaurant. Omdat daar zo weinig gebruik van wordt gemaakt, is het restaurant maar twee uurtjes per dag open. Daarom raad ik deze locatie niet zo snel aan. Ik maak wel eens een afspraak om op zondag iets met mijn zus te gaan doen. Dat wordt dan niet goed gecommuniceerd tussen de medewerkers. Daardoor is het niet bekend bij de medewerker van dienst. Dat vind ik vervelend. De laatste tijd is er weer veel wisseling van medewerkers. Dat is voor mijn zus niet prettig omdat ze zich niet kan hechten aan haar verzorgers. Dat vind ik niet fijn voor haar. Als ik iets vraag, staan ze direct voor me klaar. Ook tijdens het mdo wordt er goed naar mij geluisterd. Sinds kort worden er weer uitstapjes georganiseerd zoals een boswandeling met een kopje koffie na. In de avonduren zijn er wel eens muziek optredens. De sfeer in de accommodatie is goed. Een echte Brabantse sfeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Kloosterhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.