Waardering van Mijzo, Zorgcomplex De Kloosterhoeve - Raamsdonksveer op 26 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.3

Het is een hele moeilijke en complexe doelgroep. Ik heb echt waardering voor de medewerkers. Het is inschatten wat mijn schoonzus fijn vindt. Ik heb goed contact met de medewerkers. Ik merk dat er op dit moment wel veel verloop is qua personeel. Ze hebben een mooi restaurant, maar er zit geen uitbater meer in. Ik vind dat jammer. Ik had graag met mijn schoonzus daar een broodje gegeten. Ik vind dat er meer handen aan het bed nodig zijn. Mijn schoonzus is valgevaarlijk en meerderen handen zou beter zijn. We hebben een ander huis geprobeerd, maar niet elk huis werkt met deze problematiek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Zorgcomplex De Kloosterhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.