Mijzo - De Kloosterhoeve

Kloosterweg 1 4941 EG Raamsdonksveer
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Kloosterhoeve - Raamsdonksveer op 2 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben zeer tevreden. Ik vind het gebouw heel modern. Mijn vrouw heeft kwalitatief gezien een ruim appartement. Ik vind de tuin mooi, want deze ziet er verzorgd uit. Daarnaast kan een rolstoel gemakkelijk om het gebouw heen rijden. De omgeving vind ik wat minder, omdat het uitzicht een snelweg is. Maar voor mij als bezoeker is het weer handig dat het gebouw bij de snelweg ligt. Dit vind ik dus zowel een nadeel als een voordeel. Mijn vrouw krijgt voldoende zorg. Er zijn genoeg medewerkers aanwezig. Soms heb ik het idee dat de overdracht onderling niet altijd even goed verloopt. Zo heb ik eens iets gevraagd aan een medewerker wat dan vervolgens in de praktijk niet door is gekomen bij haar collega. Ik vind de medewerkers gewoon vriendelijk, maar waar het nodig is treden zij ook met beslistheid op. Ik vind het dan ook knap en goed dat de medewerkers ruimte geven maar ook ruimte inperken waar dit nodig is. Daarnaast vind ik dat de medewerkers flexibel zijn in hun gedrag. Zo wilde mijn echtgenote eens wat langer tijd krijgen om te rusten. Dit stond het personeel toen gewoon toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Kloosterhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.