Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcomplex De Kloosterhoeve - Raamsdonksveer op 9 november 2017 interview

8.8

Ik vind het een superlocatie. De locatie staat aan de rand van het dorp met een paar mooie tuinen er om heen. Het gebouw is heel mooi ingericht. Mijn vrouw is nog nooit zo gelukkig geweest sinds ze in deze accommodatie is opgenomen. Ze heeft een eigen luxe appartement, dat van alle gemakken voorzien is. Ik heb het volste vertrouwen in de medewerkers die mijn vrouw verzorgen. Ik heb niet zoveel contact met de medewerkers omdat het allemaal goed verloopt. Er worden activiteiten georganiseerd zoals optredens en spelletjes. Eens per jaar wordt er een familiedag georganiseerd. Ik ben heel tevreden met deze accommodatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcomplex De Kloosterhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.