Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcomplex De Kloosterhoeve - Raamsdonksveer op 1 november 2018 interview

8.7

Mijn vader zit hier goed. Hij wordt goed verzorgd, dat gaat met veel liefde en aandacht. De medewerkers behandelen mijn vader met respect. Er wordt in de zorg heel erg rekening gehouden met zijn wensen. Mijn vader heeft het hier naar zin. Met vragen spreek ik iedereen aan die op zijn afdeling werkt. Ik word dan altijd netjes te woord gestaan. Ik vind de accommodatie schitterend. Mijn vader heeft een hele mooie kamer voor zichzelf. Wij hebben deze gezellig gemaakt met zijn eigen spullen. Hij heeft een eigen badkamer. Mijn vader is heel erg te spreken over het eten, hij vind dat echt heel lekker. Mijn vader kent iedereen en maakt met iedereen een praatje. Het activiteitenaanbod is hier erg groot, er is iedere dag wel iets leuks te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcomplex De Kloosterhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.