Waardering van De Riethorst Stromenland, Zorgcomplex De Kloosterhoeve - Raamsdonksveer op 1 november 2018 interview

6.8

Wij vinden het lastig dat de medewerkers weinig contact met ons maken als we binnen komen. Er is geen terugkoppeling op het moment als wij daar zijn. Ze schenken geen aandacht aan ons. Dat hoeft in principe ook niet, maar wij zouden het fijn vinden als we bijgepraat worden door de medewerker. Mijn schoonzus is incontinent en vaak is het ook zichtbaar dat ze zich bevuild heeft. Ik vind dat als wij dat zien, dat de medewerkers dat ook moeten zien. Als wij er niks van zeggen, dan wordt er waarschijnlijk ook niks meegedaan merk ik. Ik weet ook niet of ze überhaupt wel verschoond wordt als wij weer weg gaan. Dat vertrouwen mis ik een beetje. Mijn schoonzus zit in een fixatiebroek en ik vind dat die broek vaker in de was moet, omdat hij anders ruikt naar urine. De Kloosterhoeve heeft wel de expertise om met deze doelgroep te werken en daar hebben ze ook de materialen voor merk ik. Mijn schoonzus zit bij gelijkgestemden en dat vind ik een fijn idee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Zorgcomplex De Kloosterhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.