Waardering van De Rijnhoven, Kleinschalig (groeps)wonen Vijverhof - Harmelen op 20 april 2017 interview

7.0

De medewerkers hebben het vaak druk. De verzorgers zijn soms druk bezig met koken of ze staan op twee groepen tegelijkertijd. Er is kennelijk niet genoeg personeel. De omgang verschilt per persoon. De laatste tijd zijn er heel veel invalkrachten en zij hebben niet die band met de bewoners. Dat vind ik voor deze doelgroep heel erg jammer. Het niveau van het vaste personeel verschilt ook. De ene verzorger reageert wat sneller op wat ze zien en de ander kijkt meer naar wat er achter het gedrag van mijn tante zit en waarom zij dit gedrag heeft. De accommodatie vind ik prachtig. Het is ruim opgezet en beneden is er een tuin. De verzorgers proberen de tuin gezellig te maken met potten en plantjes. Dat vind ik belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Rijnhoven, Kleinschalig (groeps)wonen Vijverhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.