Waardering van De Waalboog, locatie St. Jozefklooster - Nijmegen op 10 juli 2019

7.3

Fijn verzorgingshuis in een prachtige groene omgeving.  Helaas erg weinig bezetting waardoor niet alles gaat zo als het zou moeten gaan. Het gaat om een familielid.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Waalboog, locatie St. Jozefklooster - Nijmegen

geplaatst op 18 juli 2019

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wij zijn benieuwd naar wat er volgens u minder goed gaat en bespreken dit graag verder met u zodat wij onze zorg, waar nodig, kunnen verbeteren. Indien u bereid bent met ons in gesprek te gaan, kunt u contact opnemen met Elina Eker, locatiemanager Sint Jozefklooster, telefoonnummer 06-38704687 of per e-mail e.ekerdeGraaf@waalboog.nl.

Bent u of werkt u voor De Waalboog, locatie St. Jozefklooster? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.