Waardering van De Waalboog, Verpleeghuis Joachim en Anna - Nijmegen op 30 november 2016

5.5
  • Dementie

Jaren geleden was het goed maar tegenwoordig is het een drama. Alles onder de noemer bezuiniging, goedkoop incontinentie materiaal, pannenkoeken als hoofdmaaltijd, maar wel mevrouw de directeur met geliefd personeel op reis naar Amerika studiereis, terwijl hardwerkend personeel wegbezuinigd is. Allemaal over de rug van de bewoners. Triest hoe de Waalboog achteruit is gegaan. Mijn schoonvader heeft in onze ogen niet de zorg gekregen die hij nodig had en die de waalboog pretendeert te geven. Als familie hebben we genoeg getracht om ons ongenoegen te overleggen maar onder druk van de zorgmanager durfde het personeel niet te handelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Waalboog, Verpleeghuis Joachim en Anna - Nijmegen

Wat spijtig dat u de zorg en behandeling zo heeft ervaren. We zouden graag met u verder spreken over uw opmerkingen en ervaringen omtrent de zorg die uw schoonvader heeft ontvangen. Als u bereid bent om hier met ons over te praten dan horen wij dat graag. U kunt dan contact opnemen met Karen van Kordelaar, cliëntvertrouwenspersoon via k.vankordelaar@waalboog.nl of via 06 - 109 52 533.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waalboog, Verpleeghuis Joachim en Anna? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.