Waardering van De Waalboog, Woonzorgcentrum De Honinghoeve - Nijmegen op 15 februari 2019

8.8

Mijn moeder heeft ruim een jaar op de Imkerhof gewoond. Zij leefde helemaal op door de goede zorg, de activiteiten en maakte ook weer sociale contacten. Aandachtspunt: in haar laatste levensfase werd er traag gehandeld door de artsen terwijl er wel beleidsafspraken gemaakt waren. Alles bij elkaar genomen ben ik blij dat zij zo’n mooie en liefdevolle tijd op de Imkerhof heeft gehad.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Waalboog, Woonzorgcentrum De Honinghoeve - Nijmegen

Hartelijk dank voor deze mooie waardering voor de Imkerhof. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u het genoemde aandachtspunt in uw toelichting wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het zorgteam. Fijn dat u onze zorg- en dienstverlening heeft gewaardeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waalboog, Woonzorgcentrum De Honinghoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.