Waardering van De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen op 12 augustus 2019

6.0

het laatste half jaar gaat de zorg zienderogen achteruit. zeer veel wisseling van personeel; de laatste maand is het vooral de maaltijd die slecht is; er wordt slecht geluisterd naar de clienten daar is ook niet voldoende personeel voor; als je belt wordt gezegd dat het wel een half uur kan duren voor er iemand komt

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen

geplaatst op 20 augustus 2019

Wat jammer dat u onze zorg zo ervaart. Wij zijn benieuwd naar uw bevindingen en bespreken dit graag verder met u. Indien u bereid bent met ons in gesprek te gaan, kunt u contact opnemen met Gerrit Schilt, zorgmanager Nijevelt, telefoonnummer 024-3826458 of per e-mail G.Schilt@waalboog.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.