Waardering van De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen op 7 juli 2016

8.7
  • Dementie

Huize Nijevelt, afdeling de Meidoorn, niets dan lof. Altijd een luisterend oor voor de familie, vragen worden altijd snel beantwoord, met opmerkingen wordt altijd wat gedaan. De patiënt/bewoner in dit geval mijn vader wordt erg goed verzorgd. Persoonlijke aandacht, en er wordt rekening gehouden met zijn wensen en zijn situatie! Hygiene is volledig in orde. Zowel de persoonlijke als van de afdeling en het schoonhouden van eigen kamer en badkamer. Er zijn veel en diverse activiteiten met voor elk wat wils. De bewoners worden gestimuleerd om deel te nemen aan activiteiten. Bij wisseling van de dienst is er altijd een gedegen overdracht. Kortom wij zijn heel blij met de keuze voor huize Nijevelt en afdeling de Meidoorn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.