Waardering van De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen op 25 juli 2019

• Stemmingsstoornissen

Ik ben zeer tevreden over de aandacht en liefdevolle zorg, die mijn moeder Mevr. Bekker op de afd. Zonneveld en Rivierdal heeft ontvangen. Er was altijd lieve zorg en betrokkenheid, ook bij ons, als haar kinderen. Ze is helaas op 18 juli jl op 99 jarige leeftijd overleden, maar zeker ook in haar laatste dagen was de betrokkenheid en lieve aandacht voor haar en voor ons een hele steun. We stonden er echt niet alleen voor!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen

geplaatst op 1 augustus 2019

Ten eerste gecondoleerd met het verlies van uw moeder. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen en zijn blij dat u tevreden bent over onze zorg, aandacht en betrokkenheid. We geven dit zeker door aan de collega's van de afdelingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.