Waardering van De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen op 27 november 2017

9.5

mijn vrouw en ik komen wekelijks vanuit Amersfoort op bezoek bij mijn moeder. Zij is telkens daar erg blij om en erg dankbaar voor. Want, omdat zij zeer vergeetachtig is wat betreft het korte geheugen, kon zij op 98 jarige leeftijd niet goed meer alleen thuis zijn. Ook nu voelt zij zich vaak verdrietig en eenzaam. Gelukkig maakt zij er het beste van en doet aan vrijwel alle activiteiten mee, wordt ons gezegd..Wij zijn erg te spreken over de verzorgers - we hebben bewondering voor hun lieve zorg en geduld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen

geplaatst op 28 november 2017

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn om te lezen dat u de liefdevolle zorg en geduld waardeert. Wij geven dit graag door aan de zorgmedewerkers van Nijevelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.