Waardering van De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt - Nijmegen op 3 september 2019

7.0
  • Dementie

We denken terug aan hoe slecht het met Onze tante ging voordat ze bij Nijevelt afdeling Orchidee kwam en hoe goed ze bij daar weer opgeknapt was. Ongelofelijk dat aandacht en goede zorg toch zo'n enorm verschil maken kan! Ze heeft het prima naar haar zin gehad en ze heeft altijd speciaal genoten van de uitjes, de bezoekjes van dieren en de muziekoptredens. Op het laatst heeft ze helaas nog een paar vervelende dagen gehad, maar toen hebben we ook mogen ervaren hoe respectvol er met haar omgegaan werd en hoe betrokken de afdelingsarts was, door het haar zo comfortabel mogelijk te maken.Hartelijk dank voor alle goede zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waalboog, Woonzorgcentrum Nijevelt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.